ありがとう!!! 大野智
嵐でよかった。
ありがとうございました!! 相葉雅紀
まずは大きな感謝の言葉を。 櫻井翔
Thank you from the bottom of my heart.
4人と皆と歩いた
この道は最高でした!
本当にありがとう!! 二宮和也
みんなのメッセージ見てたよ。
ありがとう!
行ってきます!! 松本潤
4人と皆と歩いた
— ARASHI (@arashi5official) January 1, 2021
この道は最高でした!
本当にありがとう!! 二宮和也
This has been a fantastic journey to walk with these four other members. Thank you! -Nino
みんなのメッセージ見てたよ。
ありがとう!
行ってきます!! 松本潤
I read everyone's messages! Thank you! Here we go!! -Jun pic.twitter.com/d88hezHhTz